第九章:兒去傻飛
兩年之後 阿傻同阿生已經結左婚
但係有一個壞消息
[[阿兒阿傻都要去唔同既地方]]
阿傻就要去日本(搵佢阿哥)
而阿兒就要睇晒全個香港
咁阿生同阿希點??
阿生就要搵錢同照顧自己同阿傻既兒子
而阿希就要等待阿兒返黎(佢地分左手 因為兒唔知幾時返)
雖然阿兒叫阿希唔好等佢 但係阿希係冇聽既
我相信大家都知點解 <<佢愛阿兒>>
阿生同阿傻既仔叫做阿橈 (佢只係5歲細路)
撓:爸爸呀 我好掛住媽媽呀(喊)
希: 撓仔乖丫 你爸爸做緊野 唔好阻住你爸爸啦
生: 阿仔乖啦 唔好喊 爸爸做完野先陪你 叫希哥哥陪你玩先啦
撓: 我要媽媽(喊)
希: 撓仔 你媽媽去左搵既你大伯丫ma
撓: 唔制丫 鳴鳴...(喊得仲勁)
生: 希 你過一過黎丫
希: 做咩丫??
生: 你睇下 我岩岩係網上搵到呢樣野
希: 呢個係香港自集黎姐
生: 你睇下個作者名就知架啦
希: 下... 係...係 阿兒既自集 (嚇親)
生: 咁你明啦
希: 阿兒佢.. 冇講大話.. (阿希一直唔信阿兒)
生: 人地都唔知你啦 你睇下呢張
[[阿兒同第個男一齊影既相]]
希: 人地可能有左男朋友啦..
撓: 鳴鳴... 爸爸 我想食野呀(喊)
生: 爸爸依家唔得閒丫 等陣先啦好冇?
撓: 唔制丫>.< 鳴鳴....(喊+大聲)
生: 我怕左你啦 爸爸依家整野食 乖 唔好喊
希: 阿生 你知唔知阿傻個電話??
生: 搵阿傻做咩??
希: 問佢知唔知阿兒D野lo
生: 係wo 阿傻電話 9207xxxx
希: 係wo 你有阿傻電話又唔打比佢既 ??
生: 老婆佢話 冇咩事唔好打比佢丫ma
希: 哦 咁我打啦
[[電話]]
傻:喂
希: 阿傻
傻: E.. 阿希
希: 係丫 阿傻 你依家有冇同阿兒聯絡架??
傻: 有丫做咩丫??
希: 我想問你 阿兒下一次會去香港邊到??
傻: 佢咪去天水圍lo
希: 哦 咁冇野啦 仲有 阿生好掛住你 當然仲有你既乖仔
傻: 撓仔乖唔乖丫
希: 佢成日都喊住話要媽媽
傻: 我都差唔多返黎架啦
希: 你搵到你阿哥啦咩?
傻: 嗯 係丫 後日就返黎
希: 我比阿生先 等等
生: 喂 老婆也 我好掛住你丫 >33<
傻: 我都係丫 老公
生: 你知唔知丫 你個仔丫 成日喊住要你丫
傻: 阿希講左我知啦
生: 係丫 老婆 幾時返黎丫??
傻: 後日返黎啦 (開心)
生: 好耶 >33< (開心)
傻: 傻瓜
[[待]]
分類: 未分類 |