今日我同平時都一樣,早上返學, 返學當然就係嚇人玩人啦....不過覺得好似少左一樣野, 連我都唔知係咩黎...
到低係咩呢.. 我一直諗.. 諗到食飯既時候.. 我諗到啦..就係冇左笑聲.. 唔知點解.. 佢一唔係到.. 我地就少左笑聲
佢係病呀.. 定係去左溝女呀 .. 我地因為佢唔返 所以去搵佢朋友問過明白... 但係連佢地都唔知道
唉... 冇左佢既笑聲同作弄.. 我地上堂冇人出聲.. 真係好悶..
不過估唔到..我地習慣左佢係到.. 唉.. 到低我係到做緊咩... 點解唔係平時既我.. 就算冇人都係咁.. 又人都係咁..
要泠淡.. 唔好理人咁多.. 但係 入到中學.. 好似真係成日笑... 可能因為有佢既原固啦
分類: 未分類 |