今天.因為老豆弄壞了部機...
所以很久也不能夠換..
也好.夜晚時.他給我打到11時
但我就用來掛一會機
吾...今天也算不錯吧..
但仲是有點煩..
我開始憎恨跳舞了....
因為實在定唔到...忍唔到
真係好難呀..仲有..
可能唔岩我啦...
不過媽都唔比我唔跳...(痛苦)
所以只可以話...
什麼也只是自己錯着...誰叫自己這樣.. 不然不會這樣子.. 痛.... 淚''