我已經打算放棄所有..
在次重新自己一個..沒有人既說話..
沒有任何什麼..我希望自己係一個勇敢唔心軟既人..
我想既時候...又如何呀..我想要既..又點呀
到最後都要離開.. 咁不如一早就離開
點解要比我認識佢...點解呀..
我真係唔知點架..我想既野..依家
只可以話係..咩都唔可以..咩都唔可以得到
要既..離開..要既..分手..離開一齊既所有
對手就係..自己..沒有任何人可以幫助..
因為我係我...自己先係自己最大既敵人..
因為冇野比自己更加清楚..