新既開始.又來到啦.今日係四月既第一日.當然伉今日係要返學啦
不過對黎講.今日比較開心.. 我都唔知點解'' 但係我知道我真係好開心
對於其他人黎講.佢地會話我傻.. 冇啦啦係到笑..
但係我知道自己咩原因笑''做咩笑.因為我開心
我冇咩時候會真正咁去笑下..好多都係假做出黎..吾..
可能今日好特別啦.對我黎講.但今日唔係咩日子.
所以你地都唔洗去估啦..因為冇需要去估計''
因為我今日完全要開開心心咁過左去.你地就唔好問我點解.
只可以說''我希望能夠變回以前開心的我.不想再假扮開心.讓別人不擔心''
吾..也是可以說我重新開始了一個月.我試去變回以前的我.但...
我好像.. 小了一點東西.. 就是喜歡別人呢.. 好像
這比較重要. 先說到這了. 我遲點在說吧..
現在先停筆!! 我會把所有的每天的 也打回來 !!
分類: 未分類 |