今日係小賤爆升34級既日子=v= 當然我一定依定會狂升啦
對唷!!好耐冇返過黎啦 qooza 既朋友係咪又見到我呢
我返左黎啦 幾好ma 應該都好好架啦
布甸媽你都知我返左黎啦=v=
亥亥我都去左你個post 都sup過lu
所以你地幾個都知 仲有摺摺都知=v=
haha 好掛住你地呀
不過今日要爆升 升到34再同你地傾計啦
今日打到呢到 我去升lv lu !!