佢..放棄左幻想學園了..
佢既放棄.. 令到我玩既己時候悶左勁多..
吾.. 可以話係清失一D野.. 就好似冇左生命既人一樣..
雖然係咁..我都冇打算放棄幻想.因為放左咁多錢係呢隻遊戲裡面
突然就放棄既話.我成身家就會轉眼間無晒..
所以我唔會放棄幻想.
不過都係因為咁.我會努力咁升ac.
只要一出音系 我自然又會再升. 加上.升新仔 會令到我有一種重新玩過既感覺
我們玩得更開心.識到更多朋友.
遊戲不就是要認識別的朋友嗎 ??