candywong886

暱稱: candy
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

:: 訪客留言 :: 
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
2006 年 10 月 2 日  星期一 晴天

- -!!!!!!辛苦ma?

- -!!!!!!
咩好辛苦咩???
我都唔知ar~~!!!!
可能我係一個工作狂掛~!!!!???
有時都會有辛苦o既feeling~!!!
but只係一陣o既feeling!!!!
好快就冇左lo!!~~~~
haha~~~
咁腸黎我must be一個工作狂lo~~~
唔likey瞓覺!!
只likey工作~!!!!
haha~~!!!!!
你覺得係唔係ar????!!!



2006 年 9 月 18 日  星期一 晴天

煩煩煩.....

今日心情一直都不好~~~
個人好down~~
咩都唔想去理~~
咩都唔想人理我~~~
最好全世界冇人理我~~~
可能我只係避開現實~~~



2006 年 9 月 12 日  星期二 晴天

人與人之間.........

人與人之間o既關係係點ga??
有時好想問人~~~
點解我地生活上要靠人事??
無論工作好,學業好.....

有時好唔明~~~
點解明明係一對好朋友~~
冇lala~~做咩嘈交???
點解唔可以好好相處~??

有時又好知~~~
點解人同人唔可以將自己o既自私心放下~~~
只故自己~~

真係好唔明~~
咁複雜黎做咩wow~~~
簡簡單單唔好咩??
做人可唔可以簡單d ar?



2006 年 9 月 6 日  星期三 晴天

學費...........

下~~~~~~
錢錢錢錢!!!錢錢錢錢!!!!
help ar~~~
有冇人help me ar~~~
冇錢ar~~~~
好可憐ar~~~~
工又唔係返得多~~~
so錢又唔係搵得好多~~~
每個月都係得個$1000左又~~
有$600用黎儲蓄~
其他個d就用黎食飯and坐車用~~
下.......
可憐的我ar~~~
有冇人help倒我ar??



2006 年 8 月 21 日  星期一 晴天

好耐冇打日記la~~~ 愉快

嘩嘩嘩!!!
成2個星期冇打日記la~~~~
- -"""
姐係代表我用電腦o既時間非常小la~!!!
^u^算la~~~
hehe~~~
好happy ar~~~
琴日做左d好傻仔o既事ar~~~
就係用兩個傻佬傾計~~~
個兩個傻佬真係好傻仔~~~
haha~~~
一個本身同我講緊電話~~~
之後又on line同我一邊講電話一邊周我同另一個傻佬傾msn~~~
haha~~~
不過結果係佢地又佢地講~~~
我就自己係度上網down野~~~
haha~~~
有時做下客串o既角色~~~
不過講個幾句~~~
就係"自卑中",".......","我已被棄掉了","oh no","hey man!!!are u hear me??"
不過都係冇人理我!!
- -""""
可憐!!!!
算la~~~
= ="

hehe~~~
lee排同媽媽一齊睇緊一套叫做"一公升眼淚"o既日本劇~~~
嘩!!!
lee套劇好正ga~~~
不過真係d眼淚係咁流lo~!!
睇下睇下我又諗過自己之前~~~
我之前就好似個女主角咁~~
成日問自己~
點解我要咁多病痛??
點解我唔可以好似人地咁健康???
點解我成日都要返醫院覆診??
點解要係我ar???
點解唔係其他人wow???.....等等o既問題
不過而家都接受左~
有時仲同你講笑tim~~~
haha~~~
個時成日都好唔開心!!!
而家就好唔同la~~~
因為化左la~~
都咁多年la~~~
不過而家有一件事~
人地一提起~我就會令我好唔開心~~
因為我仲未接受倒~
我仲覺得婆婆係我身邊ga~~~
成日都feel倒~~~
係活生生ga~~~
不過我知死去左o既人係冇可能係lee個世界上再出現!!
算la~~
hope me怏d接受得倒la~!!!!!




tofumonzter@createblog.com