- -!!!!!! 咩好辛苦咩??? 我都唔知ar~~!!!! 可能我係一個工作狂掛~!!!!??? 有時都會有辛苦o既feeling~!!! but只係一陣o既feeling!!!! 好快就冇左lo!!~~~~ haha~~~ 咁腸黎我must be一個工作狂lo~~~ 唔likey瞓覺!! 只likey工作~!!!! haha~~!!!!! 你覺得係唔係ar????!!!
今日心情一直都不好~~~ 個人好down~~ 咩都唔想去理~~ 咩都唔想人理我~~~ 最好全世界冇人理我~~~ 可能我只係避開現實~~~
人與人之間o既關係係點ga?? 有時好想問人~~~ 點解我地生活上要靠人事?? 無論工作好,學業好.....
有時好唔明~~~ 點解明明係一對好朋友~~ 冇lala~~做咩嘈交??? 點解唔可以好好相處~??
有時又好知~~~ 點解人同人唔可以將自己o既自私心放下~~~ 只故自己~~
真係好唔明~~ 咁複雜黎做咩wow~~~ 簡簡單單唔好咩?? 做人可唔可以簡單d ar?
下~~~~~~ 錢錢錢錢!!!錢錢錢錢!!!! help ar~~~ 有冇人help me ar~~~ 冇錢ar~~~~ 好可憐ar~~~~ 工又唔係返得多~~~ so錢又唔係搵得好多~~~ 每個月都係得個$1000左又~~ 有$600用黎儲蓄~ 其他個d就用黎食飯and坐車用~~ 下....... 可憐的我ar~~~ 有冇人help倒我ar??
嘩嘩嘩!!! 成2個星期冇打日記la~~~~ - -""" 姐係代表我用電腦o既時間非常小la~!!! ^u^算la~~~ hehe~~~ 好happy ar~~~ 琴日做左d好傻仔o既事ar~~~ 就係用兩個傻佬傾計~~~ 個兩個傻佬真係好傻仔~~~ haha~~~ 一個本身同我講緊電話~~~ 之後又on line同我一邊講電話一邊周我同另一個傻佬傾msn~~~ haha~~~ 不過結果係佢地又佢地講~~~ 我就自己係度上網down野~~~ haha~~~ 有時做下客串o既角色~~~ 不過講個幾句~~~ 就係"自卑中",".......","我已被棄掉了","oh no","hey man!!!are u hear me??" 不過都係冇人理我!! - -"""" 可憐!!!! 算la~~~ = =" hehe~~~ lee排同媽媽一齊睇緊一套叫做"一公升眼淚"o既日本劇~~~ 嘩!!! lee套劇好正ga~~~ 不過真係d眼淚係咁流lo~!! 睇下睇下我又諗過自己之前~~~ 我之前就好似個女主角咁~~ 成日問自己~ 點解我要咁多病痛?? 點解我唔可以好似人地咁健康??? 點解我成日都要返醫院覆診?? 點解要係我ar??? 點解唔係其他人wow???.....等等o既問題 不過而家都接受左~ 有時仲同你講笑tim~~~ haha~~~ 個時成日都好唔開心!!! 而家就好唔同la~~~ 因為化左la~~ 都咁多年la~~~ 不過而家有一件事~ 人地一提起~我就會令我好唔開心~~ 因為我仲未接受倒~ 我仲覺得婆婆係我身邊ga~~~ 成日都feel倒~~~ 係活生生ga~~~ 不過我知死去左o既人係冇可能係lee個世界上再出現!! 算la~~ hope me怏d接受得倒la~!!!!!