儂儂
candyyip528
暱稱: 儂儂
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
I Love F.3
唔好玩我啦...
2010-07-07
唉/....
~.~
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 98
今日人氣: 2
累積人氣: 861
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 6 日  星期四   酷熱


未試過囉.. 愉快 分類: 未分類

嘩...

琴日溫生物溫左勁耐囉..

由8點溫到11點半.

諗住11點半訓...

訓到3點起身溫書+麻.

點知..

一訓落床竟然訓唔著....

一直係不停地諗野...

諗到成2點先訓囉...

訓左一個鐘就起左身溫書...

但仲好精神...

生物D野都OK容易

不過多野溫小小..

溫到5到半.

發覺天氣悶熱.

驚自己會發脾氣.

SO去左沖涼洗頭.

諗住出門口GE時候勁想嘔..

唉.

搞好哂D野就出門口番學..

今日有好多人早番學去溫書呀.

+OIL+OIL

 

第一堂就係生物...

又要默書囉...

好彩識姐..

之後測驗..

好容易呀..

希望有好高分啦..!!

測完之後..

個人開始有D攰..

D嘔GE感覺又番黎搵我.

HAHA第二堂.物理

派卷.!

有85分呀,.哈哈..

之後個堂就測英文..

唔太識啦...希望合格啦..

LUNCH..食手卷..

食唔到1/5

之後勁唔舒服..

不過一陣就冇咩事.

第4堂..

聽講座..

差一分就WIN嫁啦..

哈哈..

幾好玩..

放學番左屋企訓教..

但都唔係訓得太好..

唉唉唉..

 






訪客留言 (返回 candyyip528 的日誌)


Wilson54321 於 2010-05-06 10:52 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-05-06 10:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ckw_man 於 2010-05-06 10:45 PM 發表:
天氣熱唔熱你都係郁d就打人ga啦~
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩呀...邊有呀.
Posted at 2010-05-06 10:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nelsonwong 於 2010-05-06 10:09 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ella522 於 2010-05-06 09:39 PM 發表:
cm,,
我都想嘔呀,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真係嫁??
我地會唔會食物中毒嫁??
Posted at 2010-05-06 09:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fong00520 於 2010-05-06 09:17 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sandy001517 於 2010-05-06 09:15 PM 發表:
哈哈..我果組WIN左~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BoBo44 於 2010-05-06 09:13 PM 發表:
cM*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



carol_yee216 於 2010-05-06 09:11 PM 發表:
我食完都想嘔~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=[]=
我地會唔會食物中毒嫁??
Posted at 2010-05-06 09:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pondiulongun 於 2010-05-06 09:08 PM 發表:
真慘~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fung5071 於 2010-05-06 08:55 PM 發表:
comment"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]