你可吾可以吾好再對我講大話`
我忍左你好耐嫁喇`
我到依家都冇同你講散..我都系因為吾想同你散`
我同過我自己講..我點忍都好..一定吾可以同你散`
你一次又一次甘樣去呃我`
我一次又一次甘樣去自閉`
我甘樣洛去真系好辛苦..
成日吾認我信息..
問你做咩吾認我..
你又吾理..
我嬲..我都系想你了解下我..
吾系真系要同你嘈囉'
你根本就吾明我個心系到唸緊咩`'
唉'
好想喊`!-
MSN又系..
冇啦啦傾傾下計走左..
講都吾講`
唉-0-