|
今日係sunday‘
10點幾就起左身,,lg話
10:30打比我,,點知我睇電視
睇到about11:30打比
lg,,佢先岩岩醒左,,真係一隻
好懶好懶既大肥piggg呀`
同lg一齊睇百分百感覺,,睇到12點
我地約左12:45係wts既mtr到等`
整下,,搞到差唔多夠中`
落到留下先記得無帶手提
又上番去羅...嘻,,大頭瑕!!!
落到去,,見到lg
then行上去佢做野個到,,
羅番d人工`有$170幾蚊蚊`
再行去荷里活睇戲,,
睇<<recycle>>‘
好恐怖呀!!!lg好驚驚,,嘻
幾好睇...有d搞到我想喊,,又
激喎.,,心血少d都客死...
睇完上番慈中,,飲野
基本上...每日我地都會去,,所以
好易見到我地....我地仲去左美國@
玩左少少咁啦,,,之後就回家家了
唉,,聽日又派了...想死
好想去lg屋企呀!!!!!!!!
今日lg先羅人工,,但就用左
佢咁多錢錢>33<"
 |