|
睇完本小姐琴日既diaryyy,,
一定好想知今日番學番成點喇``
*嘻,,
今日好悶呀,,番到去..
上課室`之後又落去hall`
聽英文,,比A班WIN左
咁又係,,如果連英文呢個都唔win
就真係好無面咯`
小息,,落雨雨`睇art
form2都ok既,,form3
就更加唔差啦...
但A班就無聊左D囉,,又快喎
連LG都認同`
得個唱歌,,連唱歌個果都唱成咁
怪唔知得完左再出黎既時候`
人地先拍下手咁啦,,係拍下咋...失敗
笑到死左`成隻爛左既蝴蝶咁
多勞Fly`仲話d人個胸好假`比佢激死
3D2個果好好睇,,我中2...笑死人
笑到D人‘拍爛手掌,
之後又小息,,then聽訓導個d
aft.就係咩massmedia*
真係悶死`牙杜仲訓到超大動作,,哈
完左,,同lg回家家
放低d野就落街食野....
超煩囉,,搞到lg好激動`
以後都係去飲野好喇`
回家家,,訓教教
差唔多5點幾`同lg落去美國@ 玩
比左*1蚊咁多比lg幫我
擰yes.card,,嘻...rainie呀!!!!!
多謝lg,,之後lg講左一樣d人超樣衰既野
比我聽,就係...d人帶左個頭cool番
學,,但係個頭cool本來就有/
好多金粉既,,但無左超多囉
仲整到豆豆成手都係,,自己衰就好啦
仲累埋人,,家下就唔方唔in囉
仲有喎`〔〔我要轉校喇,〕,哈哈
諗番起都笑死人....
bee,,聽日對daisy,,
唔可以唔win架!!!!daisy喎
差唔多d cheap人都係,,
如果落雨就可以唔洗打`bi
 |