|
:]]]今朝無咩落到雨雨`
只不過個地下仲有d wettt!
*入hall睇表演
同牙杜坐,,好悶...之後有dance
‘就精神番33<
完左,,小息..
同多勞fly&lg搵connie
因為佢地唔想聽PBL,,
所以想係volle.比賽幫手`
但connie唔比`
我就得左`嘻嘻......
唔洗聽BBL‘
d form1.2.3入晒去*
落雨雨,,大家都係到等停``
同佢地係到玩,,
個天開始好番lu,,大家都
好busy咁整走地下d water :]]]
可以比賽`紅*win左,,
完左同form.1個果(唔知佢個名點串)
入hall,,聽左唔夠5分中就完左
lg要上番班`煩
我就去左搵carmen,,唔收我錢錢:[[
之後bauhi.叫我聽日幫手打ta>t
唔夠人,,我好似應承左`
lg話打架!!!!
then同lg諗住去買野食煮‘
但唔岩心水‘回家家..
整左午餐x,,noodle同蛋蛋
play comp.
訓教教*lg怪我成日叫佢訓教,,
訓得個1個中好眼訓>3<
又係about5點同lg
去飲野,,仙x`
又玩美國@ ,,嘻
then見到monica.,,
回家家...見到有車車
me&lg同架bus‘豆跑
係得左既..回家*
**好想快d睇<寶貝計畫>>同<<刺青>呀!!!!
好野*lg唔再番工工了,,每天都可陪伴我`
 |