今日遲左起身..攪到差d趕吾到*點知牙柑仲遲過我囉=
之後咪返學*到左中文堂))牙梁SIR話我乎比開學頑皮左--”
之後LUCXH..我地去左7仔食麵...好放就食完..返學~
放學之前,,那個什麼的X海明要我同佢交功課*勁無奈囉=*]
之後我去左搭車系新況到搵屎屎*我同美麗等左佢幾個字=]
佢黎左...做左D好無聊既野就走左LU,,返到KAM YING 勁悶=))
牙婷黎左,,屎屎走左=]牙婷發覺吾見左D野,,唉..比佢煩死--”
吾見左咪吾見左囉*幾蚊雞))之後佢傻左牙..
坐左一陣就走理LU,,返HOME*返到HOME..勁悶=]
睇電視.,,大結局_一般般啦*之後悶悶的就同自己剪頭左D陰,,短左DD~
希望吾算好柒啦*完了=]
P.S,,今日曉柔生日牙...
|