12點幾..比Yen一個電話嘈醒左丫..
唔制牙∼叫我起身傾電話喎
之後cec|黎左我home...
無奈囉∼5點幾洛左去打羽毛球><
桂返打得好勁,..好采我都接到..自誇中∼∼
過左一陣返左home..好耐都未試過咁早返home啦∼
言到home..牙媽讚我乖..hehe
跟住cec|話同我絕交....絕咪絕囉∼
之後婷就陪左我洛街..仲去左佢間新屋tim..
返左he..咪玩電腦囉....
玩左一陣..同yen傾電話..
傾傾下..仲打左比寧..玩人電話--
yes cut左之後..咪打比寧傾電話...
同寧傾完..咪玩電腦囉...完了
|