依家一到暑假就真係懶到仆街-_-
完全吾想打BLOG
之前星期二定吾知星期一去左馬鞍山-v-
做左勁多功課~
差吾多成日都係到做功課 真係會癲架 ..
依家就做剩4篇定吾知5篇-_-
真係勁吾想做..
做剩既一定係勁難-______-"
完全吾想做 仲想pat埋佢地去一邊 0.0"
如果要我比較佢地兩者既平均 實係1篇長文對 20頁-.-"
吾想再做-.-"
但係吾係10號之前做哂又冇得去冒險樂園 同去喪食野-vvv-"
---你睇下我係咪低能 咁大個仲去冒險樂園---
冇計 我實係低能架~ 冇人阻到我架-V-+
今日都8號囉 聽日就要做哂d功課去啦 唉 吾想做呀 4篇作文...
黑人憎
|