呢一日勁晏起身....
之後呀BA就話去飲茶-vvvvvv
我勁快搞掂哂d野就同呀ba落去
因為我張發達窿要增值...本身呀媽比左錢架啦....點知比我買野食咁就洗哂
最後都成功地增值..是也之後bo姐就話上次出沙田個時本身又話出mk....依家出mk
勁開心咁話好
叫呀ba比錢出mk -v-
本身佢比30-3-
之後我地就係到講
講講下就變左100蚊*0*
勁開心也
一行4人...冇大人
有堯..我...家姐.表姐
先去左同bo姐買con..
打後搭巴士過去~~呵呵
一去就去行新之城.....
d野真係平大埔勁多
同埋大埔賣既野唉..之後就係咁比人昆錢-....-
大埔買110蚊到...去到MK就69 -口-"
去到就係到睇衫
睇中左條工人褲
之後呀堯又比我地逼佢買左件衫
係哈哈笑黎既~我都覺得呀堯個件吾錯-vvv-
呵呵我地呢d表姐真係衰XD係到逼人買野xd
我同呀堯個件一齊就夾埋100蚊
呵呵~我覺得都幾抵架XD
呢條褲﹏

呵呵
之後就去買個D好可愛用黎紮頭既野-V-
買左個DOnut
呵呵~返學就紮佢上去
再後又去左睇牛仔褲....
勁平*V*
旦係我都係冇買到...
勁多人-...-
同呀堯企係一邊到等...
見到件背心幾令*v*
MARIO黎既...20蚊

呀堯就買左件貓貓既.....都係20
行行下見到件衫勁想買...18蚊~螢光色.......
點知又冇哂個隻色/....\
唉.....真係衰-...........-
行到某個moMent.....我地就去左買野飲-v-
呵呵~一路行街一路飲
去到一間鋪見到有MISS BUNNY既野
旦係吾知點解覺得MS BUNNY係呢到既野好樣衰-W-
咁就冇買到啦...窮哂xd
行多陣就坐巴士走人lu
去到大中..bo姐又話要去買野-000-
行左勁耐先買到-000
之後本身就去陪家姐去拎bling bling既野....
點知個賣家都吾知咩事話吾黎得-....-
成班人等佢一丁友....吾知咩事就吾黎得0.0
小肺
返到去屋企又係一大班人係到啦-vvvvvv-
呵呵~又一大班人係到食飯~
小小的家...爆撚多人
食完飯打機-vvvvv-
成班o靚仔坐係到睇電視0vvvvvvv0
之後睇睇下電視突然聽到上面傳黎一d笑聲-0-|||
聽得出係蘇悅把聲....
一望上去o哂嘴-口-
佢係到玩緊公仔lo咩事
超勁......
爬到上去-....-
之後同calvin抱佢落黎如果佢趺左落黎我地就仆街-vvvvvv-
|