金日係屋企好鬼悶丫~~~
so-----------------
同媽媽~丫娟去左行街街XD
去左買野送俾温志鵬~
仲記得温志鵬嗎##
我諗都冇咩人記得佢lo/-/....\-\
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
買左個大根俾佢-----
到個日就會送俾佢~~~\(-^^-)/
只係10蚊咋~呵呵~~~~~~~~
之後老豆黎左]]]]]]]]]
之後去左大家樂食野*****
食左d致肥既野食~~~~
E+真係肥左好多~.~
43KG~.~
唉~~~
===============================================
之後去左扭珍寶珠~~
媽媽同丫娟去左買餸
我就去扭珍寶珠~
老豆就去 JUSCO買野
==================================================
扭完我の最愛就去扭埋扭蛋
超開心丫~~~~~開心~~~~~開心~~~~~開心~~~~~開心
becoz我扭左個刨冰機牙!!!!!!!!!!!!!!!!
扭左成兩個刨冰機~~
真係開心~
我放棄左我最愛既鴨鴨去扭~.~
不過都值架>.<
=============================================
番歸後就玩刨冰機~
真係好好玩+~~~
SINCE~
+左D士多啤梨落去~~~~
紅色既~好MINI丫~>.<
|