- 傻佬;; 我爰您 =p
2009 年 5 月 15 日  星期五   晴天


傷心 分類: 未分類

好耐冇打啦。。

    艾艾

琴日同區地玩

好開心哦。

   嘻嘻。

東東冇打2日電話比我啦。

   好掛住區咯

艾艾

        艾艾。。

 

好煩哦。

      究竟朋友糸咩?

姐妹又糸咩?

   真糸甘?

發表時間:2009-05-15 07:20 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 cara_1122 的日誌)


caTl0vey0u96 於 2009-05-16 10:29 PM 發表:
c0mmenT:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuki_babii 於 2009-05-15 07:45 PM 發表:
譚同學. 我泥回反個cM比您w0 ;D笑
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]