最近幾日太多事情發生,,腦海全部都係煩惱=[
我只需1點空間1點時間同空氣就ok啦...
手腕凸左出黎個舊野,,原來係軟骨發炎@@
煩~唔係講左唔再打排球囉,,點解仲要咁對我\.../
都唔明自己部機點會咁易死,,想用返自己部機都咁難=[
同ling什麼都講清楚,,關係好似比之前更加好;; 但我同佢冷戰間既牆又係咁快消失左呢??
但我同佢冷戰間既牆又係咁快消失左呢??
誰都有秘密
而我的早已沉到一個黑暗冰冷的角落
誰也不想告訴 也不願打解自己的心結
只想一直在屬於自己的地方繼續思想