<<<我既相簿:http://photo.qooza.hk/carew 『更新左』會考就黎到啦!大家要為左目標奮鬥!!!!【FoReVeR FrIendS】… >>> Qooza Home Forum New Entry
2006-10-31      2006-10-31 06:12 PM

今日去大埔,心情當然好期待la

1點幾出發

好快到左,講完詳細情況之後就大埔墟

第一站去林村河,條河好臭

跟住去紅樹林,三門仔

d景好令牙

今日好累牙@@


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


暱稱: 江仔
性別: 男
國家: 香港

More......

★My Friends★
popofish
RENEEBLOG
manwen999
yankiucheung
eman1210
YUBABE1219
ellenbear
ching1721
Ting24
YIUUUU
miki20
yinkam
顯示全部(26)


★New Entries★

2007-07-29
2007-07-23
2007-07-20
2007-07-11
2007-07-09


★My Comments★

最近三個月尚無任何留言
« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 375 | »