今日又遲到啦 好憎一d人囉 chis,eng都無書 中文講listening d答案 econ測MC 好低分je~~ 美儀好勁,錯左一條je lunch去re-dict 今次一百分 PE自修,又睇<<King Kong>> 放學返屋企