補打琴日既....
琴日係小明既生日
祝小明生日快樂!!![]()
琴日我地約左2點去游水
今次有我,小明,豪dee,羅文,牙琴同埋麗妹
本來心怡都去架
不過佢覺得太遲,so最後心怡無奈
今日比羅文踢左好多腳
仲要同佢地玩潑水
游到咁上下就走
去左許留山食野
加上小明生日有65折
仲叫埋淑花同心怡
食左好多野牙
豪dee同羅文因為一陣BBQ早走
無幾耐我地都走
麗妹因為要返屋企煮飯又走埋
得番我地5個
我地就走去影貼紙相
影完d不如意事就發生
心怡整完d相一起身就有個銀包係度
佢地仲話頭先吾見有銀包tim
於是我咪打開銀包睇lo
點知裡面乜都無
淨係有好多紙
其中一張紙寫住「祝你鬼節快樂!今晚.......」
搞到心怡勁驚,仲叫小明送佢返屋企
淑花點左首歌比小明
跟住我地行下行下,小明隻手指爆血
你話恐吾恐怖呢?
跟住我地去左KF,仲叫埋豪dee
豪dee又話吾去BBQ,玩野咩=.=
我地玩噴水池玩水
個個都濕哂
玩到8點幾就走
我地男仔送哂佢地搭車先上聚居地傾計
今次我地4個係聚居地傾計
傾到咁上下就走
我地行番落荔景~
豪dee不斷話驚wo~
~~搞笑~~

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




