牙嘉今朝勁早打黎叫我去游水,去到大窩口得8點幾,人地仲要返學,我地就行早街,游水游到12點幾就走,之後去城市飲茶,仲叫埋雅琪黎飲茶,牙嘉話淨係食蘿白糕,點知無蘿白糕,唯有叫點心食,食左百四蚊到,跟住牙嘉,羅文話去睇戲,點知好睇吾睇睇<鬼域>wo~雅琪一開始已經話套戲好悶,佢地仲要買飛,我唯有陪佢地睇lo,隔離既羅文成日話驚,搞住哂我。套戲一d都吾恐怖,仲睇到我笑tim~不過尾段好感動牙!!睇完之後去許留山飲野,羅文食完就返屯門,我地就同小明開玩笑,點知激嬲左小明,佢就走左,真係對吾住牙!!飲完就走lo~聽日要幫中一入學個d手,煩食我啦!!

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




