2009 12 12 星期六
TO:LI yuen yee
依家係5:24pm =)'' 今朝我7點3起左身啦~唔夠8點就番工啦~ 今日去左上水安圃村既農莊到參觀=)
lp 呀~居然無蚊針我呀~哈哈~好野 =) 影左d 植物比妳睇呀~今晚同妳分享呀~
一開始我係msn 同妳講d野~真係好九唔搭八-_-妳仲要讀比我聽 哈哈~ 我對妳係愈來愈感覺強烈的~好感激妳對我的愛~
我真係好開心妳可以做我既女朋友~我對妳係好認真的~雖然我地係異地戀~不過唔緊要~我地有信心就可以~
無論發生咩事都好我都會同妳分享~當然妳都要同我分享啦~我好掛住妳~
仲有我都有keep住睇妳sd比我 d msg 哈哈~好lum 架wor x)
我2個妹不知道幾咁鍾意妳 =) 巴閉啦老婆妳 x] hohoho''
我知道妳係一個唔係重色輕友既人黎~我真係會明白的~ 我會明白老婆妳的feeling~
話妳知~其實我係喜歡聽妳對我說甜言蜜語 ,,,, 哈=)
老婆~妳就黎exam啦~拿~我過黎旅遊完~妳就要為左我們的將來~要好好溫習>v< 我都會好好咁加油 ~
仲有3日幾~我黎啦~好開心~我會令妳開開心心~令妳唔怕羞~哈哈~
好啦~依家等妳上網~
讓我好好照顧妳~愛錫妳~體諒妳~ 真的真的很愛妳~
FROM CHAN ka wai
|