BABY 你就是我的唯一
愛死你....
我要你日日都咁開心
carlovejoyce
暱稱: i love u
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« November 2022 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
遺忘了嗎 ?
-)
= )
唉~
1 15 10~
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 8
今日人氣: 3
累積人氣: 738
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 12 日  星期六   晴天


2009 12 12 =) 愉快 分類: 未分類

2009 12 12 星期六

TO:LI yuen yee

依家係5:24pm =)'' 今朝我7點3起左身啦~唔夠8點就番工啦~ 今日去左上水安圃村既農莊到參觀=)

lp 呀~居然無蚊針我呀~哈哈~好野 =) 影左d 植物比妳睇呀~今晚同妳分享呀~

一開始我係msn 同妳講d野~真係好九唔搭八-_-妳仲要讀比我聽 哈哈~ 我對妳係愈來愈感覺強烈的~好感激妳對我的愛~

我真係好開心妳可以做我既女朋友~我對妳係好認真的~雖然我地係異地戀~不過唔緊要~我地有信心就可以~

無論發生咩事都好我都會同妳分享~當然妳都要同我分享啦~我好掛住妳~

仲有我都有keep住睇妳sd比我 d msg 哈哈~好lum 架wor x)

我2個妹不知道幾咁鍾意妳 =) 巴閉啦老婆妳 x] hohoho''

我知道妳係一個唔係重色輕友既人黎~我真係會明白的~ 我會明白老婆妳的feeling~

話妳知~其實我係喜歡聽妳對我說甜言蜜語 ,,,, 哈=)

老婆~妳就黎exam啦~拿~我過黎旅遊完~妳就要為左我們的將來~要好好溫習>v< 我都會好好咁加油 ~

仲有3日幾~我黎啦~好開心~我會令妳開開心心~令妳唔怕羞~哈哈~

好啦~依家等妳上網~

讓我好好照顧妳~愛錫妳~體諒妳~ 真的真的很愛妳~

                                                                                                                              FROM CHAN ka wai



2009-12-12 感動 分類: 未分類

你為我所做既野, 我一定會好好記住...
你中意D咩同5中意D咩我都一定會好好記住.
我唔會再做一D會令你傷心既事唔會再傷害自己
只會做令你開心既事..
你有咩唔開心都可以同我講
我一定會明白
我真憬好希望我地真係一直好下去.
要互相信大家..你不需要再介意你的身體
就算你一天比一天胖, 我都會一樣的愛你
我有時睇返我地既MSN 對話, 覺得好好笑好傻好95搭8 XD
但呢D都係我地既回憶
我地雖然一齊左唔係好耐, 一個月都不夠, 但我對你既感覺真係好強烈
之前我唔知我係米LES, 先會咁....但由我打MSN 個句野開始,
我就認定你,,
係你就係你..我冇後悔, 我真係諗得好好好CLEVER..
好開心你2個呀妹都咁中意我,我真係好開心
雖然好多人都會覺得2地戀既LOVER 一定唔會好耐..
我身邊有些朋友而家佢地都開始支持我,
佢地都覺得你對我真係好好
我知我身邊有多LES 既FD, 有B,G,P 咩都有.
但佢個個都係我既朋友
你都知我唔係一個重色輕友既人黎..
但我真係好想比你知...而家係我心目中
家人係第1, 之後就係你(你快成為我家人XD)再到朋友
其實我真係好怕羞, 對FD我可以玩到好大..
但對住我真心愛既人, 我就一定唔得..
因為我真係會SHY (你唔比笑我架, 如果唔係你到時自己一個人訓啦XD)
我快要考試啦.而家都仲溫緊
但我為左要令令咁去見你, 我而家就去訓..
等你聽日再搵老婆啦..
have a nice dream
我愛你有陣時亦不必真正講出口.
好啦打到我手痛啦..而家去訓.



2009 年 12 月 11 日  星期五   晴天


2009-12-11 分類: 未分類

bb 我諗諗下...都係覺得我應該用返個銀包會好d,
拎$會方便d, 仲有可以放我同你既相, 一定好開心.xd
而家就去換啦.....你5可以再話我成日用名牌,
我怕我到時返到hk真係會變左個大陸妹, 咁就大事不妙了.!! = ='
你睇下...我而家打未我都就快5記得點打口語化既字啦.

哈哈到時返香港可以真係咩路都唔識- -"
好似個大陸自由行, 講野又講唔正.仲會一時時唔小心講左d唔知咩話
.到時就要你拖住我啦,.,,,如果唔係你會唔見左你既babe><
你睇下我打呢個日記就會知我既問題...
我fd 都話你對我好好..
你簡直就係上天賜予我既present
一份好好的present
我一定會好好珍惜..
一定要好好下去....
ALOUGHT I AM NOT TOO RICH
I WILL TRY MY BEST TO MAKE YOU HAPPY
I PROMISE!
THE ENGLISH EXAM IS COMING SOON
THAT MEAN...
I NEED MORE PAY ATTENATION IN ALL THE CLASS
I NEED YOUR SUPPORT



2009 12 11 滿足 分類: 未分類

 

2009 12 11 星期五 晴天
Babe 依家香港既天氣都係warm的~不過下星期就cold番啦~
我真係唔會咁小器~哈哈 我知道妳個心點既XD 哈哈 ~
一諗到就黎可以見面~咩唔開心都無曬啦~
所以妳對我係好大既原動力~ hehe ( 即係好重要啦 )
仲有5日~>v< 因為妳我經已豁出去啦~
今朝既工作唔太busy 係公司就打下先 xp ‘’
妳仲做緊豬仔呢~ ? 哈哈 一定係啦~ ( 唔好嬲我呀 )
我諗緊lunch食咩好~ um ,,,,應該食米粉啦~
今日放5點3 好野 =) 唔知babe 妳有無發夢見到我xd
哈哈~我好掛住妳呀~>3<  
2009 12 16-2009 12 18 =) 係我地大日子黎~我會好好珍惜~; )
仲有我地要恩恩愛愛 xd 哈哈
長長久久=)
是我真的真心說話~沒有呃妳~


2009 年 12 月 10 日  星期四   晴天


babe 新開左個qooza XD 我地會共用 分類: 未分類

12 月10  星期四  晴天

好開心baby 問我開唔開qooza 共用bor XD 我好開心lor其實~

我地可以係度可以分享番日日做左d咩~係好好的~

本黎今日心情唔好的~但係我一見妳開心番啦~咩唔開心都無啦 ^^

仲有6日~我地就會見到面啦~真係內心又期待又開心~

好感動上天俾我認識到妳~真的~我會好好去愛妳~珍惜妳 =)

我會keep住日日update架~hohoho =)