|
|
2010 年 3 月 15 日 星期一
| 2010-03-15 | | 各位`
對唔住牙`
冇打禁耐`
我有一個好緊要既消息同你地講`
係關於我既`
就住`
我又病左LA``
------------------------------------------------
金又冇反學`
真係慘LA``
悶死我``
要食好多好多藥``
仲有藥水``唉``
差飲到嘔`
好辛苦的喔``
--------------------------------------------------------
希望天日會冇事la``
真係好辛苦```
好想死牙= =
-----------------------------------------------------------
By:carlson
| | 發表時間:2010-03-15 04:05 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 199 | »
|