我好唔舒服
所以去咗探熱
點知...發燒啊啊啊啊啊 !!!!!!!!!!(只不過係38.3度)
聽日仲要買書嫁
God!希望快啲好反啦
其實..........我前幾日食咗好多薯片
琴日去完書展之後,以經覺得喉嚨有少少痛
不過都係冇理到...仲去食KFC
早知就唔食啦~cm 88
我反嚟啦HK...
以加先知我係禁鐘意屋企
*我去咗4日but only住咗1日酒店
張床好舒適
去咗玩漂流
由300米的激流沖下
全部衫濕曬=3=
cm~cm~
康泰琴日打電話被爸爸
話去長隆嗰個團唔夠人
取消咗o_O
我接受唔到囉
水上樂園
冇得玩T^T
不果我老豆話被我去食壽司
都算啦
我今日去咗mega box溜冰
經過上一次嘅教訓..
我今次冇再卜倒
雖然隻腳好痛
但係好好玩
好開心啊!琴日阿GEM演唱會
我坐第5段都唔錯嫁......
我同佢影咗啲相,想睇就去我個相簿啦!!
最後我地叫佢(endcall) (唔識)
佢唱咗忑忐....好估佢唔到囉
好HAPPY啊