|
|
| 去陳彥澄屋企 |
分類: 未分類 |
今日.11點幾起身.
阿媽叫我去陳彥澄屋企.
同趙凱玲.陳彥澄傾左陣MSN.
就去陳彥澄屋企.
去到佢屋企食左陳太整既野食.
好好味><
跟住同陳彥澄.季政研.陳彥琪.徐子欣.徐子琪玩左陣UNO.
好好玩>v<好好笑.
佢地靠害.係咁Draw two.Draw four.
不過好好笑.
今日好好呀.
|
| 發表時間:2008-07-08 08:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 散學禮 |
分類: 未分類 |
今日.散學禮.
番到去.
Kelo俾左個自己整既蛋糕俾我同其他人.
佢D蛋糕好怪好怪.
.............
派成績表果陣.
我林住我要補考.
好緊張.
有派成績表既人唔洗補考and留班.
好彩有叫我既名囉成績表.
好Yeah..呀
但係.kelo要補考><好慘..
|
| 發表時間:2008-07-07 02:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 23 | »
|