2006 年 6 月 20 日 星期二  |
| 好 cute 的 baby 呀! |
今日 ,終於都開始考試 ,今日是考試周的第一天 ,還要對着 3a,唉~
雖然他們有時幾好 玩 ,但經常阻礙着考試的時間 ,不少都感到十分麻煩 ! 明天還要考試 ,但可惜我今日都沒有怎麼溫書 ~
今日下午 ,姑姑來左我屋企還有我那個只有兩歲的表妹 ,她真是好 cute ,不過我們好少見面 ,見到我就哭了 ,幸好後來我們玩得十分開心 !我好喜歡小朋友 ,但我不喜歡 take care 他們~
|
| 刊登時間︰2006-06-20 07:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 19 日 星期一  |
| 爸爸好捧 |
今日 ,我本來將會無無聊聊又過一天 !不過我的爸爸好捧呀 ,我用了一整個下午都不知道部電視機究竟哪裡出了什麼問題 ,但是爸爸一猜就知道是電視機的天線出了問題 ,爸爸你真棒 !我終於可以看電視 ,Yeah ! |
| 刊登時間︰2006-06-20 06:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 18 日 星期日  |
| 無聊的一天 |
今日雖然是 Sunday&Father's Day ,但是都 nothing special ,一整天都是發夢、溫書、睡覺 ,無聊死人!
最慘的是我屋企部電視無緣無故壞左 ,一整天在家都不如做什麼好 ?一整天就無聊地過去了~ |
| 刊登時間︰2006-06-18 08:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 17 日 星期六  |
| MP3失靈 |
今日 Emily & Anny 來左我屋企「溫書」,在溫書之前 Emil & Anny 講左好多她們以前讀書的事 ,好多都是老師、同學的事 ,笑死我啦!跟住休息時候 ,叫左 Anny 幫我整部 MP3 ,點知 Anny話部機 down 左 , 叫我俾佢拿去整 或去換部新,點知我掉了個包裝袋 (氣死我啦!)部機好似整唔好 ,詳情要星期一見到 Anny先知。
送 Anny & Emily 走之前 ,我們去左 Library ,點知我們碰到小綿羊 ,唔知點解我們見到佢時 ,他極高!(可能他把頭髮向上梳)
Emily 話佢無着校服都幾 Handsome !難怪呂咪咪會XX佢啦∼ |
| 刊登時間︰2006-06-17 09:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 11 日 星期日  |
| 心靈相通? |
今日經過麥當當時,我在想 Daddy好似很久也沒有吃麥當當。
怎知,媽媽竟然在 Lunch 時麥當當,難道我們真是心靈相通?
Anyway,我兩日的 Lunch 都是吃麥當當,肯定 fit 左,看來
明天的 PE.Lesson 我真是要運動運動一下才行。 |
| 刊登時間︰2006-06-11 04:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|
| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|