carman520
暱稱: 施文
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2006-11-12
2006-11-04
2006-10-08
2006-08-18
2006-08-16
文章分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 0
今日人氣: 0
累積人氣: 1676
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  Cursor by www.Soup-Faerie.Com 
2006 年 10 月 8 日  星期日 晴天
 

呢幾日感冒呀!!慘慘的"                                                                                                                                     好想有人關心我呀]]可惜...或者你講得岩啦*                                                                                                           做FD*  仲好' 起碼唔會冇野講LA*!!]]我會去接受現實.. 

             假裝

二人在抱擁 呼吸未聽到
漫長夜裡無語共對 我心跳聲沒有數
破碎心情 難期望你看到*
熱愛的沿途 已丟失了地圖

曾令我遇到 程度最高的甜蜜
 原來開心很易老 明明難待我好
 斷斷續續又是甚麼意圖
 誰願意做到 留在你的心迷路
 憑甚麼走出濃霧 抬頭仍被你擊倒*

面對風浪 讓我假 讓我裝 傷心未絕望
沉醉的手在抱你 其實很想放未放
然後熱吻 假裝緊閉著眼 不要看

REPEAT*

面對風浪 讓我假 讓我裝 傷心未絕望
沉醉的手在抱你 如蕩失找錯地方
然後熱吻    雙方嘴角又太乾=]

讓我假裝 讓我假 讓我裝 心中沒動蕩
仍要找昔日風光 如路牌指錯地方
眉頭額角 假裝一切狀況 很妥當

多麼天真 願時日可以為愛化裝
時針一轉 秒針與未來相撞
安躺不安睡 深夜哭過仍未乾'
我笑說 昨晚竟流汗

讓我假裝 讓我假 讓我裝 傷心未絕望
沉醉的手在抱你 像信差雙腳走錯地方

讓我假裝 讓我假 讓我裝 心中沒動蕩
常說燈總是太光 逃避你冰冷目光
然後熱吻 假裝緊閉著眼 不要看
期望下次 假裝終也令你不上當


 

                                                                                       

刊登時間︰2006-10-08 05:57 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



  Cursor by www.Soup-Faerie.Com 
2006 年 8 月 18 日  星期五 晴天
 

賤人(劇場版)

旁白内容:
女:你要赢呀嘛?你赢咗啦!要報復既都如你所愿啦..

你仲想我點啊?吾通要我求你啊??求你吾好离开我啊?系吾系咁啊?

男:以前我欠你实在太多喇,今时今日我知我离补吾到你D乜野!

但是比我做翻一個尽男朋友应尽既责任好吾好?

男喊)我好掛住你啊..我真系好掛住你啊!

女:你话比我聽我做错咗D乜野啊??我改啊!!我改啊~~

你吾好吾要我啊!我吾可以冇咗你架...

女:聽日我吾可以過黎陪你了,以前講咗既说话可以收翻,

但是今次我系認真架!我地算啦!

女:你講啊...你講啊...你頭先系吾系同第二個女人一齊啊!

男:我吾出声既,你又话我默認,我講冇喇,你又话我講大话!

系啊...我同第二個女人一齊!得未啊?

女:好靓啊!如果时間永远都可以停留系呢一分钟,咁你话幾好呢

男:全部时間同我聽住,婷系度

女:你吾好傻啦.....

男:哈哈哈....你永远都是属于我既!

男:物质同口頭既承诺都吾重要架,最紧要以后我地都可以系埋一齊!

女:那....你自己講架,吾好吾记得啊!

男:两個人一齊系吾系应该互相信任互相忍讓啊?

女:我有男朋友啦...佢對我好好..好好!

最起码對比起你距系最好咯!

男:如果时間都可以倒流翻过去最開心個一分钟,

甘你话幾好呢?!

我想你關心..想你陪我多d呀!*唔得咩?!好難咩?!

刊登時間︰2006-08-18 03:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



  Cursor by www.Soup-Faerie.Com 
2006 年 8 月 16 日  星期三 晴天
 

賤人

曲:溫力銘 詞:溫力銘
作弄人不吸引神你對我太不緊
要他懂得去認真為何我會變心

這賤人最低等從沒試過要認真
請不給我太拘禁 其實我沒有為他人變心

喜歡你卻沒能放低你 捨不棄可否給我再識你
但我與你不再一起 別在為我生氣

喜歡你卻沒能放低你
還是你我也始終總不適合你
 不可一起我與你已不在一起

呢隻歌勁好聽架,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,-0-記住系(劇場版)*

呢幾日返大陸呀!*好開心的-))電左個頭頭好爆"

唔知點返學呀?!*大獲..

 

刊登時間︰2006-08-16 05:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]