忘不了就是忘不了(:
carman789
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
2010 年 4 月 5 日 星期一
2010-04-05
分類:
未分類
今日原本同fd去唱k`(:
點知太貴加上我唔會唱`(k)
所以去左溜冰`-3-
比人捉左兩次冇綁好鞋帶`-,-
之後有個工作人員(男的)
跪係到幫我綁`(: 唔該哂呀!
原來溜冰超辛苦囉`!o!
隻腳到以家都好痛`tat
你地有冇人識溜冰呀?
下次一齊去啊`(!)
小氣鬼`甘泳文`._.
發表時間:2010-04-05 09:07 PM [
訪客留言(4)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
| ... |
12
|
»
carman789
暱稱: 呀嘉`(:
性別: 女
國家: 香港
MORE...
最新文章
•
2010-04-10
•
2010-04-09
•
2010-04-05
•
2010-04-01
•
2010-03-31