一朝早就俾人串呀!今朝我打俾威威叫佢起身!點知佢個手提打極都唔通..
唉~我又驚佢唔知醒起身波!又搵唔到田雞打去佢屋企,之後最終都係我打去!
我叫佢阿媽叫威起身,點知佢阿媽就講左一句...
佢自己識起身嫁喇!唉...好無奈囉!
番到學校,今日個週會得我地女仔係禮堂到聽,我以為係講d女仔野喇
原來係講咩儀容...悶到死呀!
今日又要上中文既增潤課程,唉!又要4:00先放學喇!
大約6點幾,我,肥陳,hei先生上左富善6樓睇飯蓋同白金鬥波
我地去到見到田雞同威威坐左係籃球場中間
過左一陣...肥陳有電話響
佢唔知似邊個,原來唔係...
原來係佢既8年朋友志欽打俾佢
我出黎之前,同志欽玩左陣msn..講左我地去睇田雞佢地...
之後我叫左志欽黎
佢又話唔識上黎波
跟住我就話咁3個字之後就去接你喇
佢話唔我呀!佢話唔可以行咁快嫁,會出汗,佢真係煩呀!
咁我之後半個鐘之後落去搵佢
在等半個鐘既途中,我同田雞同hei先生仲有肥陳打羽毛球
哎呀!笑到我死!個個hei先生...我.....肥陳...都係唔識打嫁
半個鐘咁就過左去,我就拉埋肥陳去陪我等志欽..
我地去等左好耐,我地就打左電話搵佢
佢阿媽問肥陳帶去個仔去左邊呀!
笑到我死呀!哈哈
跟住我地終於見到佢喇,仲有...劉家倫呀
唉!佢2個一定係到搞事喇
煩呀!上到去我同志欽打羽毛球,好好玩呀!
飯蓋win左白金呀!勁呀!佢仲有得同我做朋友呀!哈哈
到左9點幾,我,肥陳,hei先生,小雲去左樓下m記食
跟住見到何敬呀!唉!我好後悔叫左搞事份子既人黎
煩呀!食完之後我地上番去
上到佢熄左燈lu...
志欽佢地又走晒
唉~肥陳同hei先生係到kiss
最衰又俾我見到!我要洗眼呀! |