| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|













 |
|


2006 年 5 月 18 日 星期四 |
 |
|


樣衰了

 |
|
唉!今日遲到呀!
本來唔會遲嫁...
不過係淑怡佢自己番
得番我自己一個

昶少又唔番波
唉!要等埋雯佢地
佢地黎到都8點0幾分
算吧~都遲到
如我琴日所願
我明明之前係好想番學
點解會變到咁嫁...
係因為到我唔識面對你呢個人!
番到學校已經係9點40lu,,,,
唉~佢地又係5樓
要我上咁高真想死
上到去!!
冼sir就話遲得咁緊要呀?
琴日睇波黎?
其實我琴日冇睇到
只係睇左今朝d新聞咋
唉~阿仙奴你已經好勁嫁喇
十人應戰...
仲要keep到咁耐~
上完個堂~上P.E LU....
今日玩得好開心
雖然俾人整
但個人都好開心
死淑雯...
之後上英文堂都冇咩心情嫁喇
因為好累同埋呢幾日發生左好多野
令到我好煩惱!
點解會咁既呢?
係時間出錯呀?
定係個天要咁呀?
雯我做唔到你所講既野呀~
對唔住!係我冇用....
唔開心係自己攞黎的~
之後同青青傾傾下
我始終都喊左出黎
實在太辛苦+樣衰了~
對唔住!要大家擔心...




|
| 刊登時間︰2006-05-18 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 119 | » | |