■ 車車日記...ㄍ◤無變改 每刻千分關注百般寵愛,使我寂寞亦可感到被愛,能被你盛載 去把傷心掩蓋,成長當中可減去悲哀...◢        
  
 
 
carmanho

 


暱稱: ≧[[車車...≦
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

慧你要大個喇
爸爸~父親節快樂~
打麻雀
數學.....
考試既第1日....



 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 

 

:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed

 

2006 年 4 月 28 日  星期五   晴天

 

好大雨呀 開心

由琴日至今日都落大雨呀

心情都係衰d既~

幾時先落完呀?

今朝6點15就起身

同個衰人張家豪去食野

就係留下既大定樂到食

好在今餐佢俾

唔係鬧爆佢呀~

今次就當補番上次陪佢買早餐個次

之後我地食完就去左搭火車

 佢就係沙田落

我就係大埔墟

佢條友成日係度串串串

好憎佢呀~

之後我落車個陣

就見到8x金

哈~

之後去到新達

今日同埋腳子一齊返呀

本來我地話等埋雯妹妹佢地一齊既

點知佢地遲到....

之後就坎去搭的士喇

點知個度勁多人呀

痴線的

個陣已經8點喇

之後我地就行番去喇

點知駿駿冇帶傘波

佢同芬芬一齊遮呀~正

之後我地仲未返到學校門口

學校既鐘聲已經響喇

唉~遲到~

有冇搞錯呀~

之後番到去

佢唔計波~讚番

 小息個陣我地就落去搵志欽喇

同佢講左一陣

唉~又要上英文堂喇

點知今日竟然有神蹟既出現

佢話今日唔上堂波

點解會咁既......

放學個陣

就諗住上去攞cake喇

點知上到去

見到我同淑怡個cake我番一半咋

天呀~點解會咁嫁....

我地d心血呀~

算喇~

雖然得一半

我地都分左俾康康,阿鋼

之後我地就去左食飯

食完飯就返屋企

去到紅橋個陣

見到駱智謙同佢d fd...

我同佢冇同到大家打招呼~

我地只係望住大家~

我地點解會咁呢?

神秘呀~

6點幾我就番左大陸呀食飯

好唔想呀~

不過係我阿ma生日

冇得唔得呀~

之後我地10點就走

好在唔洗個度過咋....

 

 

 

刊登時間︰2006-04-29 12:08 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]