|
今日星期5返埋今日就可以放2日假lu
呵*2真期待呀
今日週會悶到死呀!
上英文堂黎sir一黎到就叫我
坐番好唔好拎去後面
唉!又未教書...超無奈囉
之後我整估淑雯
話佢跌左野
呵呵!
點知隔左一陣
佢話[敏姐!借本簿黎呀!]
咁我咪借俾佢囉
點知我"第"俾佢
佢同我講[傻仔波!]
唉!俾玩tim
仲要俾個個死人志成見到
之後個個志成係度串串串
我咪整番佢囉
之後唔知我定唔知邊個搵舊垃圾拋人
本來得我同淑雯玩
點知個個小t同加爃又整埋我一份
真慘....佢地夾公
之後我放低d垃圾係地下
諗住陣間先玩
點知個個多腳康整左去後面
之後我就走去執喇
點知俾個個黎sir見到波
唉!佢見到之後梗係即刻大鬧
[我嚴重警告你坐番好.......]
唉!超樣衰呀
之後我小息個陣梗係報仇喇
不過我整到志成嬲我呀
嚇死我呀!
之後先知道佢原來呃我
之後冼sir又番
中文堂有人代堂
所以我地就係度玩killer
好多人玩呀
勁好玩
之後個個死人matthew問左一條好豬既問題
就係殺手可唔可以殺人
唉!全場人即刻想死!
之後玩多一陣之後就放學lu
我地同埋康康,加爃,matthew,駿駿一齊去食野
我地係度問埋d IQ題
唉!原來MATTHEW係冇IQ呢樣野既!
之後我地就去左曾生鋪頭玩大富翁
本來係駿駿勁先既
最慘既係穎欣佢原全冇買過地
次次行親都要俾$
唉!估唔到我要破產囉
呵呵
之後就到MATTHEW 收錢收到豬頭
最尾竟然係康康做大富翁波
之後我地玩到6點幾就走lu...
之後就番屋企睇康康介紹既x-japan
睇睇下就鐘意左呢個HIDE

覺得佢好型又特出
不過最可惜既係佢已經係1998年自殺死左
唔知道點解我個腦海入面成日都出現佢呢個人
如果俾我係佢死之前識佢既話
佢死既時候我一定會為佢而喊
但係依家有一種好唔知點既感覺
唉!不過我都好多謝康康佢介紹俾我
我再諗真D
如果我既偶像死左
我會點呢?
如果碧咸死左香港既人又會唔會過英國送佢最後一程呢?




|