| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|













 |
|


2006 年 3 月 3 日 星期五 |
 |
|


星期5放假lu...

 |
|
唉!有8婆仔琴日口口聲聲同我講話聽日會返學
點知今日咪又係冇番!
呃人既~
唉~終於到星期5喇!
可以放2日假
太開心喇!^^
今日同曾生去食早餐
我去到新達都差唔多8點
跟住我地分成3組話
"豆"快行番學校
本來係我同曾生
WIN嫁
個個死人淑怡出矛招
算!最後就要請佢地食糖
唉!唔知點解咁眼訓
所以諗住番到去就訓教
點知早會完左之後
又要去聽個個女人講咩讀IVE D野
MA MA煩煩的
聽到我幾鬼眼訓呀!
個個死"閉"仔又係到
唉!支咪又沙波
廢的!
之後上電腦堂
悶到爆
又冇訓到教波!
差D訓著就小息
真慘呀!
小息同左淑怡去買水
幫埋熳淇買燒買
之後上到去同加爃玩過3關
輸俾佢!
唉!失敗呀~
之後由上人生最節磨既英文堂
今日唔知道太陽係唔係係第2邊升起呢
竟然唔洗測驗波
神秘呀!
好快就過左2堂LU
原來琴日有人打架呀
睇唔到TIM
不過又係YJ呀
姐係我地
好似話要趕出校
唉!唔知係唔係真呢
跟住又上我地既普通話堂
姐係我地既自由堂
今日本來係度玩緊嫁MA
點知又有幾條友又"秦"堂
係門口死都唔走
個個死人冼SIR
都唔知佢係唔係特登
係度發脾氣鬧我地
話我地返黎運吉
呵!
佢終於發火喇
講真我地都唔知返番做咩
鐘意既就傾計,玩,訓教,玩電話,聽歌...
你講得出既都有
唉!
我地點解會咁呢?
之後放學同穎欣,淑怡去左新街市食飯
幾好玩呀!
之後就番左屋企訓教
之後就去左打邊爐~




|
| 刊登時間︰2006-03-04 12:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 119 | » | |