今日部蔚家姐去左mk買33
買完都係得果3點幾....><好快
跟住我就去左買書書喇~
好開心...有八折^^
有林詠琛既未完成的邂逅...
有李牧童既死神下的指紋..仲有梓靈既新書書
go左朗豪坊,上無印買野....見到好大隻"流克"呀!!^^影左相相
佢地今個星期六黎香港唷~
好想去呀!!........不過,唉
算啦~
我地就返左大埔lu
我媽媽果邊有得食飯飯,好飽...好好味唷
對面家人超黑人僧.....佢d屋企人未到就留定d餸比佢
唉......無奈呀!!人地未到就唔好留比人啦~
好期待11月3號既死亡筆記...2呀^^
不過要考完試先有得睇...= ="
|