2005 年 12 月 26 日 星期一  | |
| 死啦!!!!!點解會咁??? |

我個背景點解會整成咁既樣嫁!!!
好樣衰呀!!有冇人可以teach我點整得好睇d呀!!!
(忽然覺得自己好可憐,有人可以幫我嗎??)
今日收皮蛋撻金句
【點解咁樣衰??樣過黃家驅!!!】
(唔想咁樣可以點樣??)

|
| 刊登時間︰2005-12-26 03:15 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 25 日 星期日  | |
>o<【聖誕快樂!!打你一鑊!!】  |
好開心呀!!!
我呢個電【腦白痴】咁都申請到日記!!!(奇蹟
)
係啦係啦,係12月5日整到既日記會唔會有d咩特別
呢??(好似低b左d喎!!算啦!!嘻嘻
)
無論點都好啦!!Merry Christmas!!
(會唔會唔啱時候呢各位???
)
今日收皮蛋撻金句【聖誕快樂!!打你一鑊!!】
(小心d呀!!+哈哈哈哈......)
|
| 刊登時間︰2005-12-25 05:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|