carmen2036 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

                                                                                                                

 

                                                                                                                                                     

 
 
我 的 資 料

暱稱: 嘉汶
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
 
最 新 日 誌
2006-12-30
2006-11-24
2006-11-20
2006-11-15
2006-11-13
日 誌 分 類
全部 (26)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
kok kok
廋仔
方方
牙堅
牙滿
提子
RSS Feed

2006 年 11 月 10 日  星期五   晴天
   
2006-11-10

今日好唔開心囉.....最後都冇野........今日eng堂我地叫呀sir睇碟........之後呀sir就叫我地去多用途室比我地睇mv.仲睇埋michael jackson x舞超勁..........到左放學.........epa個miss話派x

估唔到我會有71分......係咁多科最高分ge一科..........仲要得呢科合格..........

不過都算好嫁la放學之後去左銀樂呀sir叫我地落去操場操喎.......呀sir仲讚我地操得好

操到6點幾......就番屋企lu....打日記冇啦..........唔講住bb啦.........bb=88

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
        

                                                                                                  
2006 年 11 月 9 日  星期四   晴天
   
2006-11-09

今日睇完一公升眼淚........完x個女主角同我一樣都係冇法戀愛的

今日派左maths得個3分唉........都唁知點算好.........

我對maths冇信心..........算啦........ 

永遠都冇法戀愛>3<

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
        

                                                                                                  
2006 年 11 月 7 日  星期二   晴天
   
2006-11-07

今日冇咩野,,,,今日早會波mak叫左我地ayp出去傾下要帯咩

miss叫我地寫分組名單比佢......之後就上左班lu.........唉  音樂堂

冇帯笛比呀sir叫吹番上之個首歌  .......仲要用佢擺左好耐個枝笛

妖,......跟住就測i.s我有d識有d唔識........hope合格啦......因為x3嫁

之後堂堂都係到畫畫完全冇聽過書.......唉>3<

之後放學去左買野食跟住去左銀樂lu......去完銀樂就番屋企打日記

打住咁多先

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
        

                                                                                                  
2006 年 11 月 4 日  星期六   晴天
   
2006-11-04

今日去左 ayp個活動....聽dmiss 同呀sir講野......跟住miss叫我地分組

我 ,仲有三個女仔都冇組    跟住我同令一個女仔去左李穎儀個組

勁唔想囉.........之後上完就去搭bus番屋企lu

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
        

                                                                                                  
2006 年 11 月 2 日  星期四   晴天
   
2006-11-02

今日放下午勁正.......今日去左西久龍唸住擈hair.....

點知未開....咁我地未去左黃金上x....之後見到我地班d人

去完黃金就再去過.......開左lu............我地係到等等下有左到歐陽個d

之後我地就番屋企lu.........

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
        

                                                                                                  

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »