| «‹ February 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | |
|
2006 年 3 月 14 日 星期二  |
● |
分類: 未分類 |
今日星期二...要當風紀唷,,"
比隊長叫在去乒乓波球場去守,,唉.,.,今日收功課個陣,,無人欠交呀"
跟住史 sir 無端端叫在我同SIU 亨出去,,
叫我地帶埋手冊同筆第一個小息去唔知咩室..陳 sir 好耐先放呀>∩<
搞到我地好似係最遲個班,.,.
原來係叫我地星期四同五要面試訓練,,跟住令在兩紙"
今日仲要留留堂.,.,.唉..........
|
2006 年 3 月 13 日 星期一  |
● |
分類: 未分類 |
今日我要返學 lu...
勁多人欠交功課 lo,,不過今日都算少架啦!
個個周星星係度話我
係佢好知己,,勁想嘔 lo..........鄧喣x又係到放電喎....
唉..,..,.,. |
2006 年 3 月 12 日 星期日  |
● |
分類: 未分類 |
今日好HAPPY呀!!
第二次呀爸肯比我d同學去我屋企.../\/\
第一次係我既生日會
今日呀嘉,呢個幸運兒黎在我屋企做專題*
做完,,呀爸話比我落街玩一
個鐘。玩到3:30,佢地話要去司徒屋企睇狗狗,,
So我自己返屋企先,,返到屋企,
就做功課&Down歌歌..之後就睇王子變青蛙,,呵呵,, |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 23 | »
|