| |
| 我 的 資 料 |
|
|
| |
| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
 | |
|

|
2006 年 1 月 24 日 星期二  | |
| |
|
|
初吻>3<"" ##mood
#

| |
|
|
|
|
|
|

|
2006 年 1 月 23 日 星期一  | |
| |
|
|
小息??好凍a~ ##mood
#

| |
今日我同佢已經係第3日啦~so happy!!但我同嘉瑩放左學走過陣,,,就少左一齊喇~
不過我地既【友誼】一定維持到...我相信~今日lunch佢俾左隻出奇蛋我~入面果樣
玩具我一直都有埋係身邊~放左學之後,我同嘉瑩石齊去文飯單,,點知冇交到,,點解??
唔話你知a,,哈哈~不過我聽日都係交返喇~驚驚~不過果日好凍...我地就去左食甜品...
我同嘉瑩叫左一個好好凍既甜品....我地食到隻腳起哂雞皮、個咀又紫埋(不過我好似冇)
個咀就係咁陣,,,><,,哈哈,,,果日真係好掂好正!!but...浩倫個女朋友好熱情,我又冇..佢
又靚過我...唉..我覺得自己好失敗好唔得。。。都唔知點做人女朋友,,,唉唉><"
| | |
|
|
|
|

|
2006 年 1 月 22 日 星期日  | |
| |
|
|
有約.... ##mood
#

| |
今日係學校搞好大型活動....我果日預先約佢....果日都係佢第2日近工!!
我都有叫佢【做野小心d a,,唔好咁博】我果日首先約左嘉瑩先!!
之後去左新港行左陣,,果日竟然係祖兒演唱會cd/vcd/dvd笑名會。。。
but...我冇果張簽名証a,,不過算啦~反正果日都有野做..望左陣就返左school play la。。。
玩到4點幾就同佢走~我同嘉瑩分開走,,點知俾媽見到,,我咪話,,,嘉瑩要點點先,,,
先再搵我,,,講左個大話囉!!點知我地去【X林X】食...但我又驚見到媽咪...
咪去個廁所...叫佢搵位囉!!點知我打俾媽咪話行到,我一出黎遠處就見到我媽咪啦!!
我打俾嘉瑩諗住同佢講D野,,,點知佢又唔聽人電話><"不過佢地行到【X林X】門口
等人。我立即出去同佢講左幾句。。點知佢地果班又係食【X林X】喎~
我同佢就不停講佢地由奇係嘉瑩。。傾得好開心>3<"食完之後,我地行左陣。。
我仲好8痴話送佢走......點知!!送送下....行到好遠....最後都係俾佢贏左送我走>3<"
不過算啦,,,,,我都係讓佢既姐!!哈哈~但都行到7點幾先返home~
不過好搞笑,,,我打左一個鐘電話俾佢,,,,,哈哈,,,死未??哈哈!!
今日句子:我對佢的【愛】愈黎愈入了。。。
重點:今日係佢第2日返工 | | |
|
|
|
|

|
2006 年 1 月 21 日 星期六  | |
| |
|
|
嘿嘿..^^.. ##mood
#

| |
今日係我同佢一齊既第一日。。尋日因為可能唔夠一日掛,,,我都唔知。。
今日冇乜野發生a,,,so,,唔知講乜好,,^^,,其實我自己本身都有本簿,,
寫既,,,但果d仲要秘密,,so....我之後寫果d唔打啦!!哈哈...呵呵...^^....
今日句子:遇見你是我最美麗的意外
重點:今日係佢第一日返工,,,努力a!! | | |
|
|
|
|

|
2006 年 1 月 20 日 星期五  | |
| |
|
|
2006年1月20日下午6時12分26秒 ##mood
#

| |
今日係星期5。陰天。仲要有雨,,,我好慘a,,冇帶傘。。
果日我feel到自己開始like a f,,大家一定唔明個意思啦,,
可惜佢都唔知會唔會咩啦,,之前試過,,,而且我又唔好又樣衰
又冇身材,,,等等。。但佢都like 妹妹啦,,唉唉><""
不過E掛我同佢都幾fd下,,有時都會打俾佢傾下計仔咁,,,^^,,,
到左放學,,果陣仲落緊雨,,,佢又病緊,,,咁我就打俾佢啦,,
點知佢黎左學校接我,,雖然唔知係接我定妹妹啦,,><""
不過其實之前我都有問佢野既,,,,哈哈,,
跟住我又想走,但又唔可以唔理妹妹架嘛,,,
我就走去問妹妹啦!!【喂喂,,邊個邊個黎左,,,一唔一齊走??】
佢話【唔想走】咁我咪問佢【咁我走得唔得??】
點知佢【好啦】
跟住我就話【哦,,咁好啦,,,返到屋企打俾我啦。。
記住陣間有咩事都打俾我a,,ok??】
佢就話【好啦,,,聽日見,,】我就走左啦,,,,^^,,,,
走左之後,,我同左佢同埋偉倫去富寶食野,,,點知,,食食下,,
佢果日對我好熱情,,,唔知咩事??係咁問我野,,,搞到我好唔知點....
雖然我好想答佢,,,但因為有呀偉倫,,,我唔敢,,,>3<,,,好失敗,,,,
但其實之前我對佢既feel一早冇左,,,就係有一個人串合,,,,
果個就係偉倫啦,,,佢打黎話,,【佢】係我老公,,,本來我只係以玩
心態,,,,點知戲假情真,,,>3<""我又不知不覺又有返><""
點知佢問我受唔受,,,但我一直都冇答,,,佢話唔答就算,,,
其實我唔係唔想答,,只係,,偉倫係到,,而且唔知點算>3<""
點知佢地掉低左我,,,我驚到喊左出黎...^^....
到最後我地去錦英搵浩倫,,,,等左陣。。。
又行左陣傾左陣,,,,佢地就送我搭車啦,,
搭車果陣,,,【佢】叫我返到home call佢喎!!
我就好乖咁返home啦,,,點知落車,,,又落大雨,,,,成身濕哂...><...
我返到,,,我第一時間打俾佢啦!!同佢傾左冇耐,,,
佢竟然話我地仲未一齊,,,果陣我好失望,,,點知....嘿嘿^^"
佢問我【受唔受??】今次真架,,,我無發夢呢!!
我就答返【哦,,,,唔,,,受囉】我就立即睇手錶,,,,睇下幾點,,,
果陣我就係【2006年1月20日下午6時12分26秒】一齊左...好開心><""
今日就係咁度過左喇!!
今日句子:我的初戀就在【今天】
| | |
|
|
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|