carmen413 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 

 

           

 

 

              

                                         

                                 

∩□對你太在乎_ _ _∥ ◎↑實在沒法抽身愛下個↓★

..‘-★”﹡〔能擁有這短暫的幸福..我已心滿足!!﹡〕
** >3< ** 啜啜 ﹏
 
 
我 的 資 料

暱稱: ○。°×小司×°。○
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最 新 日 誌
開心
超開心
好野..
開心
日 誌 分 類
全部 (51)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
RSS Feed

          

 

2006 年 1 月 24 日  星期二   晴天
   

初吻>3<"" ##mood

#

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 

2006 年 1 月 23 日  星期一   晴天
   

小息??好凍a~ ##mood

#

今日我同佢已經係第3日啦~so happy!!但我同嘉瑩放左學走過陣,,,就少左一齊喇~

不過我地既【友誼】一定維持到...我相信~今日lunch佢俾左隻出奇蛋我~入面果樣

玩具我一直都有埋係身邊~放左學之後,我同嘉瑩石齊去文飯單,,點知冇交到,,點解??

唔話你知a,,哈哈~不過我聽日都係交返喇~驚驚~不過果日好凍...我地就去左食甜品...

我同嘉瑩叫左一個好好凍既甜品....我地食到隻腳起哂雞皮、個咀又紫埋(不過我好似冇)

個咀就係咁陣,,,><,,哈哈,,,果日真係好掂好正!!but...浩倫個女朋友好熱情,我又冇..佢

又靚過我...唉..我覺得自己好失敗好唔得。。。都唔知點做人女朋友,,,唉唉><"

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 

2006 年 1 月 22 日  星期日   晴天
   

有約.... ##mood

#

今日係學校搞好大型活動....我果日預先約佢....果日都係佢第2日近工!!

我都有叫佢【做野小心d a,,唔好咁博】我果日首先約左嘉瑩先!!

之後去左新港行左陣,,果日竟然係祖兒演唱會cd/vcd/dvd笑名會。。。

but...我冇果張簽名証a,,不過算啦~反正果日都有野做..望左陣就返左school play la。。。

玩到4點幾就同佢走~我同嘉瑩分開走,,點知俾媽見到,,我咪話,,,嘉瑩要點點先,,,

先再搵我,,,講左個大話囉!!點知我地去【X林X】食...但我又驚見到媽咪...

咪去個廁所...叫佢搵位囉!!點知我打俾媽咪話行到,我一出黎遠處就見到我媽咪啦!!

我打俾嘉瑩諗住同佢講D野,,,點知佢又唔聽人電話><"不過佢地行到【X林X】門口

等人。我立即出去同佢講左幾句。。點知佢地果班又係食【X林X】喎~

我同佢就不停講佢地由奇係嘉瑩。。傾得好開心>3<"食完之後,我地行左陣。。

我仲好8痴話送佢走......點知!!送送下....行到好遠....最後都係俾佢贏左送我走>3<"

不過算啦,,,,,我都係讓佢既姐!!哈哈~但都行到7點幾先返home~

不過好搞笑,,,我打左一個鐘電話俾佢,,,,,哈哈,,,死未??哈哈!!

今日句子:我對佢的【愛】愈黎愈入了。。。

重點:今日係佢第2日返工

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 

2006 年 1 月 21 日  星期六   陰天
   

嘿嘿..^^.. ##mood

#

今日係我同佢一齊既第一日。。尋日因為可能唔夠一日掛,,,我都唔知。。

今日冇乜野發生a,,,so,,唔知講乜好,,^^,,其實我自己本身都有本簿,,

寫既,,,但果d仲要秘密,,so....我之後寫果d唔打啦!!哈哈...呵呵...^^....

今日句子:遇見你是我最美麗的意外

重點:今日係佢第一日返工,,,努力a!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 

2006 年 1 月 20 日  星期五   雨天
   

2006年1月20日下午6時12分26秒 ##mood

#

今日係星期5。陰天。仲要有雨,,,我好慘a,,冇帶傘。。

果日我feel到自己開始like a f,,大家一定唔明個意思啦,,

可惜佢都唔知會唔會咩啦,,之前試過,,,而且我又唔好又樣衰

又冇身材,,,等等。。但佢都like 妹妹啦,,唉唉><""

不過E掛我同佢都幾fd下,,有時都會打俾佢傾下計仔咁,,,^^,,,

到左放學,,果陣仲落緊雨,,,佢又病緊,,,咁我就打俾佢啦,,

點知佢黎左學校接我,,雖然唔知係接我定妹妹啦,,><""

不過其實之前我都有問佢野既,,,,哈哈,,

跟住我又想走,但又唔可以唔理妹妹架嘛,,,

我就走去問妹妹啦!!【喂喂,,邊個邊個黎左,,,一唔一齊走??】

佢話【唔想走】咁我咪問佢【咁我走得唔得??】

點知佢【好啦】

跟住我就話【哦,,咁好啦,,,返到屋企打俾我啦。。

記住陣間有咩事都打俾我a,,ok??】

佢就話【好啦,,,聽日見,,】我就走左啦,,,,^^,,,,

走左之後,,我同左佢同埋偉倫去富寶食野,,,點知,,食食下,,

佢果日對我好熱情,,,唔知咩事??係咁問我野,,,搞到我好唔知點....

雖然我好想答佢,,,但因為有呀偉倫,,,我唔敢,,,>3<,,,好失敗,,,,

但其實之前我對佢既feel一早冇左,,,就係有一個人串合,,,,

果個就係偉倫啦,,,佢打黎話,,【佢】係我老公,,,本來我只係以玩

心態,,,,點知戲假情真,,,>3<""我又不知不覺又有返><""

點知佢問我受唔受,,,但我一直都冇答,,,佢話唔答就算,,,

其實我唔係唔想答,,只係,,偉倫係到,,而且唔知點算>3<""

點知佢地掉低左我,,,我驚到喊左出黎...^^....

到最後我地去錦英搵浩倫,,,,等左陣。。。

又行左陣傾左陣,,,,佢地就送我搭車啦,,

搭車果陣,,,【佢】叫我返到home call佢喎!!

我就好乖咁返home啦,,,點知落車,,,又落大雨,,,,成身濕哂...><...

我返到,,,我第一時間打俾佢啦!!同佢傾左冇耐,,,

佢竟然話我地仲未一齊,,,果陣我好失望,,,點知....嘿嘿^^"

佢問我【受唔受??】今次真架,,,我無發夢呢!!

我就答返【哦,,,,唔,,,受囉】我就立即睇手錶,,,,睇下幾點,,,

果陣我就係【2006年1月20日下午6時12分26秒】一齊左...好開心><""

今日就係咁度過左喇!!

今日句子:我的初戀就在【今天】

           

 

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »