今日全日都好忙
因為要預備聽日嘅Maths Test同中文默書
所以放咗學之後就俾FD捉咗去補數
補補下數,有個同學嘅書包帶斷了
結果俾校工叔叔用膠紙勁貼
個袋就變得好搞笑啦^^
可惜完咗之後我仲要去補習
搞到我而家好累呀
今日唔使返學.成朝係度煲動畫
到下午個陣因為要去補習
所以經過Seven
咁啱俾我見到一個好得意嘅扭蛋
所以就扭咗一隻
拆咗出黎先知道係可以自己砌嘅
結果就砌咗個I ♥ NA2啦^w^
今日係SPORT DAY嘅決賽日,成朝都係度當值(Prefect)
放咗之後就同同學去食M記~~
跟往住就去[狗養大名]探D貓貓狗狗
其中一隻貓女叫小優,好為食嫁
一見到我個FD杯Pudding就即時撲去= =