|
|
|
| [ Shit ]
- 點解咁架-v-' 成日都唔舒服'
- 就黎死lor' 暈暈下' 飄飄下咁- .-
' 今朝又6點幾起身, Because 真係好痛-)
- 根本訓唔著'
- 成日都無食過野'
- 食少少餅' 食粒藥'
- 同人傾陣電話 , 就訓佐教啦zzZ
- 好多電話入- ,-' 平時又唔見咁多?
- 係要我訓先咁, '
- 之後5點幾` ah媽打電話黎'
- 話買個飯畀我食 xD '
- D飯盒湯無味精- ,-'
- 之後沖涼 ' 溫物理-)
| | ♥發表時間:2009-02-22 06:29 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 210 | »
|
|