|
|
|
|
◆;.其實當玩具
偶爾玩累_;
*★再遇玩具便會想追 []::*
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
- 0H' 媽咪' !
- 今朝訓訓訓' 老母聽佐個電話'
- 阿姨屋企人要黎=3='
- 唔理Lu ::..
- 繼續訓教'
- 唉ah' 我沒教好訓ah'
- 記憶之中' 好似訓極都唔著咁 '唉 =V='
- 叮噹' Ke'
- 佢地黎啦 'xD
- 阿姨同以前差不多' 都係咁肥'
- 佢話我瘦佐' 問我係未ah媽唔畀飯您食' 我點頭;D
- Haa '
-
- Yo ' 小藤把聲好好聽'
- 0h' mY粒小藤' i l0v2 u so much; ! xD
- 人令令聲甜甜' >_<'
- 0H ' 0h'
- 今晚食團年飯' 嘻'
- 期待嘛' xD
- 編輯'
- 原來今晚得我同老母兩個食炸 t33t '
- 叔仔果邊唔黎 =3=' 細佬又出街 '老豆又返工'
- 唉 T ^ T '!
- 原來表哥黎買電話 '
- 之後傾佐沒幾耐'
- 佢地就出佐去啦' >_<'
-
- 然後我就起身沖涼'
- 時間過得真係快'
- 係時候食淡豬扒包-3-'
- 真係好味' ;D 可能係肚餓既關係啦 '
^V^'! 每日打bl0g' - 真勤力 xD
- 讚下我 =3='
| | ♥發表時間:2009-01-23 05:12 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | ... | 210 | »
|
|