|
|
|
| 今天是不平安的平安夜v33v'
今朝神早樓樓畀我細佬嘈醒'
好多阿姑阿嬸黎佐我屋企'
~~~~~~~~~~~~~~
今日有咩節目呢 !?'
其實自己都吾知.,.,'
覺得呢幾日都好悶ah.!
~~~~~~~~~~~
覺得悶佐 ;
先沖涼出街搵fd'
he'
天氣好凍ah'
5知著咩衫-3-'
狂打冷震' v3v'
~~~~~~
琴晚老豆買佐3碗粥'
同埋'油炸鬼'
好味' .,好暖
~~~~~~
待續' ^v^
| | ♥發表時間:2008-12-24 11:17 AM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | ... | 210 | »
|
|