返到屋企啦. 好累阿.. 好曬.. 買佐個銀包阿.. 好中意.. 粉紅色架... 跟住去佐盛記買粥食.. 又有糖水.. 好味道.. <~~ 紅豆沙.. 皮蛋瘦肉粥.. 芒果豆腐花.. 腸粉.. 好好味架.. 好開心.. 嘻.. 沖涼先..