|
|
|
| 好悶a." 自己1個人系屋企度." 睇惡作劇.! 喊左幾次." 又笑左幾次." 好白痴."
屋企人番左大陸拜山!得番我........下個禮拜就要考試la." 我都5知應該點死好."
化學都5知點算好." 溫果陣系好易.." 測起上黎就好難."!如果升5到ge話.."
我都5想讀落去,.:好悶." 5想溫習." 又少人上msn." 個日記琴日先整好ge."
so 好少人系度留言." ..........聽hi fi 講.."整呢d日記."系需要好多耐性."同埋
心機黎整ge." 有好d野想打上去." 不過又5知應該點打好."-n-.'
| | ♥發表時間:2008-04-06 01:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | »
|
|