哈' 今朝食左個好醒晨ge... m記早餐 好耐冇食lu~
跟住係咁用電腦... 用......用........ 用........用........... 用到去丫嫲度食飯
原來今日係大表姐舊曆生日wo 生日大大快樂丫!!
頭先Jamie問我聽日去吾去做功課-0- 希望丫媽比啦 不過去到都吾方做倒
cmcm