死掉了!!!
fb無覆佢...實殺左我..
唔講啦...準備去死啦..
CMMM
好鬼悶啊係屋企...
日日都好似係屋企坐牢...(除左學野)
悶死...
佢9月要出國讀書,,,佢就好啦...
envy + sigh...
如果我有米d我都會XDDDD
我決定尼個暑假,,,都同佢傾下計..其實冇咩野傾...只係想同佢講多d野咁姐..
廢時佢一年之後唔記得我XDDDD
佢無咩可能唔記得我,,我成日都激佢+成日俾佢話我+成日佢hate完我就無啦啦打句sms傾...
XDDDDDDDD
唔得...尼幾日成個傻婆咁XDDDDD要改......(閱讀全文)
佢今日主動同我傾計lor咩事(一個揾完到另一個)
前者係度同我講d 3DS...好開心講到...跟住我問佢有咩好玩的nds games可以介紹..佢好詳細咁同我講...
佢話有一個係未到18+,,,包保我夜晚sleep唔到..我懷疑過佢係米試過XDDDD
有d幾恐怖的對話!!不可以打出黎..
後者就成日叫我唔好annoy佢(我無annoy過佢),,但係佢今日同我傾到唔想停..
仲要叫我一個好好笑的名...然......(閱讀全文)
尋日放左半日假
今日正式放暑假..
好多HW咩事..
平時無功課做..一假期多到嘔
原來上中學好鬼煩..要自己買書..
有d學校幫佢地買埋..羨慕
有冇人本IS係
Uuderstanding integrated science2A2B Aristo出版
有冇作業可以借黎俾我影印?
仲有冇人本中史係
新理念中國歷史中二第二版 香港教育圖書公......(閱讀全文)
...
聽日我個f.1生涯就完啦!!
我以家仲擔心緊我會唔會留班...
尋日紅館超正!!
不過大熱天時送頸巾俾我地好似怪左d,,不過我好鐘意!!
藍綠咁樣間住,,好令
然後我見到D座位整左個WYC K85 H90
我最最最最最最鐘意個part就係父女唱的You rise me up
佢個個影片好鬼感人即使我唔係WYK WYHK的學生 XDDD
身同感受..
如果你係感性的人,,你睇完可能會哭........(閱讀全文)