我永遠都會記得今日!!!
琴晚我訓得吾好牙!!
咁我例(排)睇完15/16先訓ge,,*
姐係11:00 la,,]*
之後我就去訓.....''
我牙妹因為下咒訓左,,所以佢好精神``= =''
佢話:+姐,,,我好熱牙']*
我話:好熱咪吾好訓住先lo,,'
佢話:我想開冷氣牙,,*
我話:吾得牙!!今日打風牙,,你開咩冷氣姐...]]
之後佢係到喊.....= ........ ='
喊左15分鐘之後就吾喊la]*
佢話:我要同爹d媽咪訓!!
我話:你咪去同爹d媽咪訓lo!重好....''
佢話:但係佢地會話我+!
我已經有少少火la/\\我好眼訓+麻,,,,
我話:咁你咪同佢地講睇下得吾得lo'']
佢話:但係我怕黑....
有冇野牙!!怕黑?!我地間房好遠咩?!!
我超眼訓...''
就無理到佢....]]
佢係到搖我:1係你同我傾計la``
唉...個時已經1點la``
佢又話:+姐...我個肚好痛牙``
我話:肚痛咪去廁所lo,,*
佢話:我怕黑牙!!
唉...我都無野好講''
搞到我2:00先訓....><
今朝8:30起左身....''
訓左6.5個鐘炸!!
我1起身,,第1樣做既野係開電視!...*
重係3號風球,,,,><'
1係就8號風球la``
又要去買書,,]*
咁大風咁大雨去買書,,'好有問題姐..]]
買左29本書牙``超重.....'']
買完書之後去接牙妹...\\
之後去左吉之島''
買左勁多野,,*]]
我e+吾講la``訓番陣先...xpp,]*
|